این دسته از آسانسورها در ساختمان های بسیار شیک به عنوان دکوراسیون آن ساختمان استفاده می شوند. ویژگی و برتری این آسانسور عمدتا به دلیل طراحی آن است.
تعمیرات و ارتقا قطعات آسانسور می تواند بسیار گران باشد. اغلب اوقات ، این تعمیرات و به روزرسانی ها به این دلیل است که پس از خرابی کل یا خرابی بخشی از سیستم آسانسور ( که معمولا به عنوان ” تعمیر و نگهداری واکنش پذیر ” یا ” خدمات نگهداری و تعمیر قطعات خراب ” نامیده می شود ) ، ضروری می شوند. تعمیرکار سرویس آسانسور به شما خواهد گفت که کدام قسمت خراب شده و نیاز به تعویض دارد و هزینه قطعات به کار برده شده و نیروی کار چقدر است. سرویسکارهای تعمیر آسانسور می توانند هر نقل قول تعمیراتی را که از ارائه دهنده خدمات آسانسور دریافت کرده است ، بررسی کرده و آنها را با قرارداد تعمیر و نگهداری ارجاع دهند و بهترین روش را برای انجام تعمیرات یا ارتقا با بیشترین سود برای مشتری تعیین کنند. این خدمات باعث صرفه جویی در هزینه های گزاف تعمیر آسانسور می شوند.
مشاوران و پیمانکار آسانسور انواع حمل و نقل عمودی را بررسی می کنند : آسانسور ، پله برقی ، مسیرهای پیاده روی متحرک ، آسانسور غذابر و بالابرهای انسان. اگرچه ممکن است هزینه سرویس تعمیر آسانسور های تجاری در نگاه اول ترسناک باشد ، اما با توجه به هزینه های غیرمنتظره در واقع یک سرمایه گذاری عملی است. برنامه های سرویس و نگهداری آسانسور به صورت منظم ، بررسی اساسی برای آسانسورها بوده و راهی پیشگیرانه برای شناسایی مشکلات احتمالی قبل از تبدیل شدن آنها به موضوعات جدی محسوب می شوند. بدون داشتن برنامه ای منظم برای خدمات سرویس و نگهداری ، تا زمانی که اتفاق مهمی رخ ندهد یک قطعه ای که به صورت کارآمد عمل نمی کند ، ممکن است مورد توجه قرار نگیرد. یکی از مواردی که سرویسکار تعمیر آسانسور باید در نظر داشته باشد ، تماس های خدماتی است. تماس های خدماتی می توانند حتی بیشتر برای تماس های اضطراری یا ساعات کار بعد از آن انجام شوند. همیشه به یاد داشته باشید که آسانسورها تجهیزات پیچیده ای هستند که برای مراقبت از آنها نیاز به آموزش گسترده ای است. افراد غیرحرفه ای هرگز سعی در سرویس دهی آسانسور ندارند.
یکی از موارد مهم در خدمات سرویس تعمیر آسانسور ، به روز رسانی کدهاست که باید هر ساله مورد بازرسی قرار گیرند تا از به روز بودن آن ها اطمینان حاصل شود. موضوع دیگر ، مدرن سازی آسانسور می باشد. این نوع سرویس به اندازه و نوع مدل آسانسور بستگی دارد. آسانسورهایی که سرویس روتین دریافت نمی کنند ممکن است نیاز به یک تغییر کامل داشته باشند از جمله یک موتور جدید ، پیستون یا سایر قطعات گران قیمت. طرح سرویس و نگهداری آسانسور کمتر پیشنهادی است و بیشتر به یک ضرورت مطلق شباهت دارد. دلیل این امر این است که آسانسورها از صدها قسمت تشکیل شده اند که باید همه آنها به خوبی نگهداری شوند تا کل سیستم به طور روان کار کند. از کابین آسانسور گرفته تا واحد کنترل ، اتفاقات زیادی در پشت صحنه رخ می دهد که شامل مهندسی بسیار پیچیده ای است. یک برنامه تعمیر و نگهداری منظم راهی است که به شما اجازه می دهد یک تعمیرکار سرویس آسانسور حرفه ای وقتی مکانیک سیستم را در نظر می گیرد ، مسئولیت کار را در اختیار شما قرار دهد.
سرویس به موقع در دوام و عملکرد آسانسور تاثیر به سزایی دارد. تعمیر و نگهداری روزمره به شما کمک می کند تا از اثر سایش و خرابی احتمالی جلوگیری کنید که ممکن است برای شما بسیار گران تمام شود و برای مسافران شما نیز بسیار ناخوشایند باشد. در نظر داشته باشید که این سرویس برای همه یکسان نبوده و به عوامل مختلفی همچون تعداد آسانسورهای موجود در ساختمان ، نوع آسانسور ، نوع امکاناتی که در آن ها قرار دارد ، وضعیت آسانسور و غیره بستگی دارد. با توجه به موارد گفته شده ، یک سرویسکار تعمیر آسانسور پس از انجام ارزیابی دقیق ، می تواند بهترین برنامه را برای سیستم های شما تعیین کند. این ارزیابی ها معمولا رایگان است. در بعضی موارد ، ممکن است ابتدا تعمیرات لازم باشد تا آسانسورها بتوانند واجد شرایط قرارداد تعمیر و نگهداری شوند.
- ۰۰/۰۳/۰۲